3 maja 2010

wkrótce Wielkie Otwarcie - dlakieszeni

Już wkrótce internet wzbogacony zostanie o mój pomysł. Dość długo czekałam z jego realizacją, ale już oficjalnie mogę ogłosić, powstaje portal oparty o moje przemyślenia związane z tym w jaki sposób ograniczyć wydatki w gospodarstwie domowym. Połączenie bloga, forum oraz bazy wiedzy w postaci przydatnych artykułów wydaje się dobrym pomysłem na stworzenie społeczności skupiającej ludzi dla których nie obca jest walka z ciągle rosnącymi rachunkami. Jednak za nim dojdzie do prezentacji projektu, a przyznam że jestem bardzo zadowolona z pracy jaką wykonuje firma, której zleciłam tą trudną pracę, musi nastąpić jego przetestowanie, tak by ci którzy będą z tego korzystać byli zadowoleni.
Kiedy myślę o tym projekcie przepełnia mnie ogromny optymizm i zadowolenie, mam tylko nadzieję że będzie się to rozwijać tak jak planuję… Jak już zacznie to działać to się chyba upiję ze szczęścia.

W jednym z kolejnych wpisów, opierając się na materiałach z internetu,  przedstawię w jaki sposób można samodzielnie zbudować kolektor słoneczny który podgrzeje nam wodę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz