9 grudnia 2009

Żebrać - dlakieszeni

Nie daję już rady. Dobre leki są za drogie, a ja musze patrzeć na moje rozchorowane dziecko i słuchać jak pojękuje – mam już tego dość !!!!!!! Ceny leków są przerażające – oni chyba świadomie chcą nas pozabijać! Ale co im moje dziecko takiego zrobiło? Dla dzieci powinny być leki za darmo! Ale oczywiście nigdy tak nie będzie bo jest tyle ważniejszych spraw, które należy dofinansowywać – trzeba przecież kupić lepszą broń, więcej samolotów, zapłacić żołnierzom za udziały w nie naszych wojnach… eh. Szkoda słów.

No to co – mam iść żebrać? Czy może modlić się o jakiś cud, który sprawi, że w mojej kieszeni pojawi się chociaż kilka złotych więcej? A może zaoszczędzę im czasu i po prostu skoczę w przepaść???!!!!
Powinnam się uspokoić - ale nie stać mnie nawet na melise w tych dniach!!!!!!!!!!
Nie mogę być słaba… nie mogę…
A już myślałam że coś się zmienia…… Ale z pomysłu na interes nie zrezygnuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz