22 października 2009

Tendencje spadkowe… Tia - dlakieszeni

Hmmm…   Czegoś tu nie rozumiem. Skoro rynek nieruchomości jest w kryzysie, to dlaczego akurat teraz chcą mi podnieść opłatę za wynajem mieszkania? Niby ceny coraz niższe, ofert coraz więcej, ale nie dla mnie. Żeby jeszcze za te pieniądze jakiś remont zrobili, wtedy można by to zrozumieć.
Zasłonili mi okna siatką z reklamą wspaniałych apartamentów (które można kupić na terenie budowy), przez co musiałam wszystkie żarówki powymieniać na energooszczędne, bo światło mam włączone praktycznie cały dzień. Nikt nie przychodzi mnie już odwiedzać, po tym jak jeden znajomy zagubił się w mroku korytarzy i trzeba było Policję wzywać. Na szczęcie, po sześciogodzinnej akcji, znalazł go specjalnie wyszkolony pies. Tak więc płacę już więcej za prąd, bo ciągle pali się światło, a do tego dojdzie jeszcze wyższy czynsz. Ech…   Całe szczęście, dzięki okresowi ochronnemu dla lokatorów, mogę jeszcze trochę powegetować. Ale co później?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz