18 grudnia 2009

Ciucholandy - dlakieszeni

Dzisiaj niemal szlak mnie trafił, przechodziłam sobie spokojnie przez ulicę i jakiś kretyn prawie potrącił mnie. W sumie mogę to zrozumieć, śnieg, ślizga nawierzchnia, brak piaskarek… o tej porze roku każdy jest narażony na nieprzewidziane wypadki, ale zrozumieć nie mogę zachowania kretyna kierowcy. Całą winę zwalił na mnie, w sposób bardzo przykry. Co by się stało z moimi dziećmi kiedy cała ta akcja skończyła by się tragicznie… nie chcę o tym myśleć… szkoda gadać.

Dzisiaj odwiedziłam kilka ciucholandów by wybrać jakieś porządne rzeczy dla dzieci i dla siebie, znalazłam co nie co… i wreszcie będę mogła się porządnie ubrać. Kupowanie w tego typu sklepach jest bardzo oszczędne nie tylko z punktu widzenia budżetu domowego ale i także z punktu widzenia globalnego. Wielokrotne wykorzystanie dóbr konsumpcyjnych wiąże się z mniejszym wykorzystaniem dóbr naturalnych. Można powiedzieć że osoba kupująca w tego typu sklepach jest bardzo ekologiczna i nie obca jej jest świadomość obecnych oszczędnościowych potrzeb.

Oszczędzanie, mimo że ciężko jest się tego nauczyć to jednak w dłuższej perspektywie przynosi rezultaty i to ogromne…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz