17 grudnia 2009

Zima zaskoczyła… wiadomo kogo – dlakieszeni

Tradycji stało się zadość – zima znowu oszukała czekających na nią drogowców. Słyszałam, że porty lotnicze w Gdańsku, Poznaniu i Krakowie zrezygnowały (mimo ustawowego obowiązku) z pogodowych prognoz IMGW, więc właściwie przestało mnie dziwić, że poruszanie się dziś po jakichkolwiek drogach było ekstremalnym zadaniem, nawet dla tak zaradnych ludzi, jak Polacy. Zresztą nie tylko drogi były dziś zagrożeniem, również poruszanie się po chodnikach było sporym ryzykiem.
Mam nadzieję, że jutro drogowcy i gospodarze domów otrząsną się z trochę przydługiego szoku i uporają się ze śniegiem, a ja będę spokojnie mogła dokończyć moje przedświąteczne zakupy. Swoją drogą, to białe szaleństwo może być dobrą wymówką, żeby trochę zaoszczędzić ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz