2 grudnia 2009

Nie opłaca się chorować - dlakieszeni

Dzisiaj poczułam się źle, nawet bardzo źle…, gorączka, kaszel no i na wymioty się zbiera, chyba czeka mnie mała kuracja w łóżku. Ale kto w tedy będzie zarabiał, kto zrobi zakupy, kto dzieciom obiad poda. …Ale co będzie w ciągu następnych paru dni jeśli nawet teraz to pisanie przysparza mi wiele trudności…
Czuję przeszywający ból… grypa… ale mam nadzieję ze nie ta o której jest teraz tak głośno i która zbiera takie żniwo.
Nie opłaca się chorować, z chorobą wiążą się same wydatki i znów będę musiała sięgnąć po oszczędności i znów dzieciom prezentów nie zrobię i znów karpia nie będzie, a tak długo zbierałam na te święta

Co zrobić by w końcu w kieszeni znalazło się więcej, by mieć na potrzeby… najważniejsze.

Może własna firma?, Ostatnio znalazłam jakąś ulotkę która informowała że rozdają pieniądze… na biznes, może właśnie warto pójść w tym kierunku i zrobić coś opłacalnego. Tyle się teraz o tym mówi, a ci co korzystają wychwalają pod niebiosa idee przedsiębiorczości… może warto… tylko czy faktycznie tak jest że dają? Ale zostawię sprawę firmy na później, kiedy znów poczuję się lepiej, gdy choroba minie… ale znając moje szczęście nie prędko… ciężkie jest życie… kobiety… matki…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz